Πως-σχεδίαζουμε-σελίδες-προϊόντων-που-πουλάνε-digital-node-agency

Πως σχεδίαζουμε σελίδες προϊόντων που πουλάνε

Μάθετε πώς δημιουργούμε αποτελεσματικές σελίδες προϊόντων που τραβούν την προσοχή των πελατών και τους ενθαρρύνει να αγοράσουν.

Ανεξάρτητα από το τι πουλάτε, μια αποτελεσματική σελίδα προϊόντος μπορεί να είναι η διαφορά μεταξύ μίας πώλησης ή της στροφής του πελάτη σε έναν από τους ανταγωνιστές σας. Οι σελίδες προϊόντων είναι συχνά εκεί όπου οι άνθρωποι παίρνουν την τελική απόφαση αγοράς όταν πραγματοποιούν αγορές online. Επομένως είναι σημαντικό η σελίδα σας να τραβάει την προσοχή των δυνητικών πελατών  σας και να περιέχει όλες τις πληροφορίες που μπορεί να χρειαστούν πριν αγοράσουν.

Η ανατομία μιας σελίδας προϊόντος

Το 55% των ανθρώπων ξοδεύουν λιγότερα από 15 δευτερόλεπτα σε οποιανδήποτε ιστοσελίδα, επομένως, μόλις κάποιος φτάσει στη σελίδα του προϊόντος σας, έχετε πολύ λίγο χρόνο για να του προκαλέσετε το ενδιαφέρον του. Για να το πετύχετε αυτό γρήγορα, φροντίστε να εμφανίζονται οι πιο σημαντικές πληροφορίες —όπως η περιγραφή, οι εικόνες του προϊόντος, η τιμή και ένα κουμπί «προσθήκη στο καλάθι»— σε εμφανές σημείο κοντά στην κορυφή της σελίδας.

Και δεδομένου ότι οι περισσότεροι άνθρωποι ενστικτωδώς θα διαβάσουν τη σελίδα από αριστερά προς τα δεξιά, τοποθετούμε το πιο πολύτιμο περιεχόμενο στη σελίδα σας αντίστοιχα. Σε ορισμένες περιπτώσεις —όπως αν πουλάτε ένα μπλουζάκι για παράδειγμα— επιλέγουμε να τοποθετήσουμε  εικόνες προϊόντος στην αριστερή πλευρά της σελίδας. Εάν, ωστόσο, η λειτουργικότητα του προϊόντος σας είναι αυτή με το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τους πελάτες σας και σημαντικός παράγοντας για την πώληση του, τότε ίσως να ξεκινήσουμε με την περιγραφή ή τις προδιαγραφές του προϊόντος στην αριστερή πλευρά.

Πως-σχεδίαζουμε-σελίδες-προϊόντων-που-πουλάνε-digital-node-agency
Η εικόνα στα αριστερά είναι ένα παράδειγμα σελίδας προϊόντος που χρησιμοποιεί γραφικά του αντικειμένου για να τραβήξει την προσοχή των πελατών. Η εικόνα στα δεξιά είναι ένα παράδειγμα σελίδας που οδηγεί με τα χαρακτηριστικά ή τη λειτουργικότητα ενός στοιχείου.

Εάν έχετε να πείτε περισσότερα για το προϊόν σας από όσα μπορείτε να χωρέσετε στο επάνω μισό της σελίδας, μην ανησυχείτε. Καθώς οι άνθρωποι περιηγούνται προς τα κάτω μέρος της σελίδας, μπορούμε να αναγράφουμε εκεί πρόσθετες πληροφορίες, όπως μαρτυρίες, βίντεο, μια λεπτομερή λίστα λειτουργιών ή οτιδήποτε άλλο θέλετε.

Γράφουμε μια συναρπαστική περιγραφή του προϊόντος

Ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία οποιασδήποτε σελίδας προϊόντος είναι μια καλογραμμένη περιγραφή προϊόντος που δηλώνει ξεκάθαρα τι πουλάτε και γιατί ένας πελάτης πρέπει να το αποκτήσει. Η περιγραφή στη σελίδα του προϊόντος σας θα πρέπει να είναι ειλικρινής, αυθεντική και σχετική με το κοινό σας. Επιπλέον,  υπάρχουν μερικά σημεία που πρέπει να έχουμε υπόψη μας καθώς γράφουμε μια περιγραφή του προϊόντος σας.

Αμεσότητα

Έρευνα έδειξε ότι το 79% των ανθρώπων τείνουν να σαρώνουν μια ιστοσελίδα αντί να την διαβάζουν πλήρως. Eπομένως,  η πρώτη περιγραφή που βλέπουν οι πελάτες στη σελίδα του προϊόντος σας πρέπει να είναι σαφής και ακριβής. Παρέχετε απλές πληροφορίες που θα βοηθήσουν τους αγοραστές να λάβουν την απόφαση αγοράς τους. Θυμηθείτε: μπορείτε πάντα να συμπεριλάβετε πρόσθετες λεπτομέρειες ή μεγαλύτερη περιγραφή πιο κάτω στη σελίδα.

Απαντάμε σε ερωτήσεις που μπορεί να έχουν οι πελάτες σχετικά με το προϊόν σας

Πριν κάνουν μια αγορά, οι πελάτες σας θα θέλουν να είναι σίγουροι ότι γνωρίζουν ακριβώς τι αγοράζουν. Αν και πιθανότατα δεν θα είστε σε θέση να προβλέψετε κάθε πιθανή ερώτηση που θα μπορούσε να προκύψει, θα θέλετε να βεβαιωθείτε ότι οι πελάτες έχουν αρκετές πληροφορίες για να αγοράσουν με σιγουριά.

Εάν πουλάτε ένα ρούχο, για παράδειγμα, θα πούμε στους αγοραστές από τι είδους ύφασμα είναι κατασκευασμένο και πιο το στυλ της εφαρμογής του. Ή, εάν πουλάτε ένα έπιπλο, θα αναφέρουμε τις διαστάσεις του αντικειμένου, τα υλικά που χρησιμοποιούνται και αν χρειάζεται συναρμολόγηση ή έρχεται έτοιμο.

Δίνουμε ζωή στο προϊόν σας με όμορφες εικόνες

Οι πελάτες δεν μπορούν να αλληλεπιδράσουν φυσικά με τα προϊόντα ενώ κάνουν τις αγορές στο διαδίκτυο, πράγμα που σημαίνει ότι βασίζονται στις φωτογραφίες για να τους πείσουν να αγοράσουν. Στην πραγματικότητα, το 92% των καταναλωτών λέει ότι τα οπτικά στοιχεία είναι ο σημαντικότερος παράγοντας που επηρεάζει μια απόφαση αγοράς, επομένως βεβαιωνόμαστε ότι οι εικόνες στη σελίδα  μεταφέρουν το σχέδιο, την υφή, το μέγεθος ή οποιεσδήποτε άλλες λεπτομέρειες του προϊόντος που μπορεί να  ενδιαφέρει τους πελάτες σας.

Πολλαπλές εικόνες είναι καλύτερες από μία

Στην έκθεση έρευνας καταναλωτών του 2018, η Salsify διαπίστωσε ότι το 73% των ανθρώπων θέλουν να δουν 3 ή περισσότερες εικόνες όταν σκέφτονται να αγοράσουν. Ευτυχώς, στις μέρες μας η παράγωγη φωτογραφικού και εικαστικού υλικού για προβολή των προϊόντων και των υπηρεσιών μας είναι προσιτή, προσβάσιμη και σχετικά εύκολη διαδικασία.

Δείχνουμε διαφορετικές γωνίες

Βοηθάμε τους πελάτες σας να οπτικοποιήσουν το παρόν αντικείμενο χρησιμοποιώντας εικόνες από διαφορετικές οπτικές γωνίες. Εάν πουλάτε ένα ρούχο, για παράδειγμα, οι πελάτες θα θέλουν να δουν πώς φαίνεται από διαφορετικές οπτικές γωνίες ενώ είναι φορεμένο.

Καθώς σχεδιάζουμε και στήνουμε τις φωτογραφίες σας, φροντίζουμε να συμπεριλάβουμε τις διαστάσεις του προϊόντος και του μοντέλου. Το 42% των ανθρώπων θα προσπαθήσει να καθορίσει το μέγεθος από τις εικόνες σε μια σελίδα προϊόντος.

Χρησιμοποιούμε εικόνες από τον καθημερινό τρόπο ζωής

Εικόνες από τον καθημερινό τρόπο ζωής είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να διηγηθούμε την ιστορία του προϊόντος σας και να βοηθήσετε τους πελάτες σας να φανταστούν πώς θα μπορούσαν να το χρησιμοποιήσουν στην δικιά τους καθημερινότητα.

Συνδυάζουμε τοποθεσίες, σκηνικά και ανθρώπους που θα δώσουν στο κοινό σας περισσότερο περιεχόμενο σχετικά με αυτό που πουλάτε. Για παράδειγμα, εάν πουλάτε μαγιό, τραβάμε φωτογραφίες από μια παραλία (ή πισίνα). Εναλλακτικά, αν είστε παραγωγός ελαιολάδου και προϊόντων αυτού, το σκηνικό μεταφέρεται σε έναν ελαιώνα (στην εξοχή) με ανθρώπους τριγύρω και — φυσικά με το μπουκάλι ελαιόλαδου και άλλα προϊόντα σας να εμφανίζονται σε περίοπτη θέση.

Πως-σχεδίαζουμε-σελίδες-προϊόντων-που-πουλάνε-digital-node-agency

Δίνουμε στους πελάτες ένα σαφές μήνυμα παρότρυνσης για δράση (Call To Action)

Η σελίδα του προϊόντος σας μπορεί να έχει όμορφες εικόνες και μια υπέροχη περιγραφή, αλλά αν η παρότρυνση για δράση (CTA) δεν είναι συναρπαστική ή εύκολη στην εύρεση, πιθανότατα δεν θα έχετε τα αποτελέσματα που αναζητάτε. Ένα καλό κουμπί CTA στην σελίδας προϊόντος θα πρέπει:

  • Διευκολύνει τους πελάτες να προσθέσουν ένα προϊόν στο καλάθι τους με ένα μόνο κλικ
  • Να βρίσκεται σε περίοπτη θέση στη σελίδα
  • Να ξεχωρίζει από το υπόλοιπο περιεχόμενο της σελίδας
  • Χρησιμοποιούμε απλή, με προσανατολισμό στη παρότρυνση για δράση γλώσσα?

Περιλαμβάνουμε περισσότερες πληροφορίες πιο κάτω από τις φωτογραφίες και την περιγραφή

Οι πελάτες οι οποίοι θα επισκεφτούν τις σελίδες προϊόντων σας πολύ πιθανόν να μην μείνουν μόνο στις εικόνες, στις περιγραφές και στα επιγραμματικά χαρακτηριστικά αλλά να αναζητήσουν περισσότερες λεπτομερείς πληροφορίες.

Περιλαμβάνουμε  πρόσθετες πληροφορίες του προϊόντος

Εάν έχετε περισσότερα να πείτε για το προϊόν σας από όσα συμπεριλάβαμε νωρίτερα στη σελίδα, αυτό μπορεί να γίνει λίγο πιο κάτω. Γράψτε μια λεπτομερή περιγραφή προϊόντος για να πείτε στους αγοραστές όλα όσα μπορεί να χρειάζονται να γνωρίζουν. Επίσης μπορούμε να συμπεριλάβετε ένα βίντεο που παρουσιάζει το προϊόν σας για να δώσουμε στους πελάτες σας όλες τις επιπλέον πληροφορίες που χρειάζονται.

Επισημαίνουμε τις μαρτυρίες πελατών

Επωφελούμαστε από τα θετικά σχόλια που έχετε ήδη λάβει ενσωματώνοντας κριτικές πελατών και μαρτυρίες στη σελίδα του προϊόντος σας. Αρκετοί αγοραστές ενδιαφέρονται για τις απόψεις άλλων πελατών και μια καταπληκτική κριτική του προϊόντος σας μπορεί να είναι ακριβώς αυτό που χρειάζεται ένας δυνητικός πελάτης για να τον βοηθήσει να λάβει την τελική απόφαση αγοράς.

Πως-σχεδίαζουμε-σελίδες-προϊόντων-που-πουλάνε-digital-node-agency

Ανεξάρτητα από τα είδη των προϊόντων ή υπηρεσιών που προσφέρετε επικοινωνήσετε μαζί μας για να λύσετε όλες τις απορίες σας και να λάβετε μία δωρεάν μελέτη και προσφορά από την DigitalNode, για μία ολοκληρωμένη λύση για τη σχεδίαση και κατασκευή μίας γρήγορης, καλαίσθητης και αποδοτικής ιστοσελίδας και αυξήστε τις πωλήσεις και την προβολή σας.

Scroll to Top