Εάν έχετε ήδη μια επιτυχημένη επιχείρηση στο συμβατικό εμπόριο, δεν είστε ξένοι στο marketing. Ωστόσο, οι στρατηγικές για την αύξηση της επισκεψιμότητας στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα (Ecommerce) μπορεί να είναι μια εντελώς διαφορετική ιστορία.
Με την απόκτηση ενός ηλεκτρονικού καταστήματος, θα μπορείτε να προσεγγίσετε περισσότερους πελάτες — θα έχετε τον απόλυτο έλεγχο της εμπειρίας αγορών τους. Αυτό όμως δεν έρχεται έτσι απλά. Θα πρέπει να μελετήσετε, να σχεδιάσετε και να εκτελέσετε τις σωστές ενέργειες, στα κατάλληλα κανάλια, στα κοινά που σας ενδιαφέρουν.
Σε αυτό το άρθρο, θα εξετάσουμε μερικούς από τους καλύτερους τρόπους για να προβάλετε και να προωθήσετε το νέο σας ηλεκτρονικό κατάστημα μπροστά στο αγοραστικό κοινό – στόχο. Θα εξετάσουμε όχι μόνο πώς να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σας, αλλά και πώς να ενοποιήσετε το marketing μεταξύ του ηλεκτρονικού (Ecommerce) και του φυσικού καταστήματός σας αξιοποιώντας στο έπακρο όλα τα κανάλια σας.
Αύξηση της επισκεψιμότητας στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα (Ecommerce)
Μπορείτε να σκεφτείτε το marketing ιστοσελίδας ηλεκτρονικού εμπορίου με γνώμονα τρία βασικά είδη κοινού:
- Άτομα που έχουν ψωνίσει από εσάς στο παρελθόν ή τουλάχιστον γνωρίζουν για το κατάστημά σας
- Άτομα που αναζητούν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προσφέρετε
- Άτομα που μπορεί να τα ενδιαφέραν τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες που προσφέρετε αν το γνώριζαν
Αν και αυτός είναι, κατά γενική ομολογία, ένας απλοϊκός τρόπος για να το σκεφτείτε, αυτή η τριπλή προσέγγιση μπορεί να σας βοηθήσει να σκεφτείτε διάφορες στρατηγικές marketing και πώς μπορείτε να μοιράσετε τον χρόνο και τον προϋπολογισμό σε αυτές.
Για το πρώτο σας κοινό, τα άτομα που γνωρίζουν για εσάς, θα πρέπει να έχετε μια απευθείας γραμμή επικοινωνίας μαζί τους — μέσω email, marketing περιεχομένου ή μέσω των Social Media. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί τους απευθείας και «δωρεάν» (χωρίς να υπολογίζετε τον προϋπολογισμό που μπορεί να ξοδέψετε σε εργαλεία).
Για το δεύτερο κοινό σας, θα πρέπει να βρείτε τρόπους για το πώς θα ανακαλύψει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρετε. Πως και γιατί αυτά που προσφέρετε καλύπτουν τις ανάγκες του. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO – Search Engine Optimization), δημιουργία περιεχομένου (όπως blogging) και SEO marketing (Google Ads).
Και για το τρίτο κοινό σας, θα πρέπει να σκεφτείτε τρόπους προβολής και αύξησης της αναγνωσιμότητας της επωνυμίας – brand σας. Προσφέρετε μια λύση για ένα πρόβλημα που δεν γνωρίζουν ακόμα; Ή μήπως το κοινό-στόχο σας χρησιμοποιεί μια λύση ανταγωνιστή; Οι απαντήσεις σας σε αυτά τα ερωτήματα θα είναι ο τρόπο με τον οποίο θα προσεγγίσετε τις μάρκετινγκ προσπάθειές σας.
Μόλις δημιουργηθεί το ηλεκτρονικό κατάστημά σας, μπορείτε να ξεκινήσετε την προώθηση της ιστοσελίδας βάση των 3 κοινών – στόχων. Σχεδιάστε προσεκτικά, τολμήστε και μην διστάσετε να αλλάξετε τις στρατηγικές σας.
Αν ενδιαφέρει και εσάς να δημιουργήσετε μια πλήρως λειτουργική Iστοσελίδα ή ένα Eshop ή μια διαφημιστική καμπάνια (Social Media Marketing, Email Marketing, Google Ads, Marketing Περιεχομένου) που να φέρει αποτελέσματα στην επιχείρησή σας επικοινωνήστε μαζί μας για να λύσετε όλες τις απορίες σας και να λάβετε μία δωρεάν μελέτη και προσφορά από την DigitalNode, για μία ολοκληρωμένη πρόταση για την επιχείρησής σας.