4 κορυφαία SEO tips για να ενισχύσετε την δυνατότητα να σας ανακαλύπτουν γρήγορα αλλά και πώς να αυξήσετε την πελατεία της επιχείρησής σας.
1. Χρησιμοποιήστε απλή γλώσσα
Οι λέξεις-κλειδιά (keywords) είναι ένα σημαντικό θέμα στο SEO,
Πριν ξεκινήσετε να γράφετε ή να επεξεργάζεστε κείμενα και λέξεις-κλειδιά μπροστά αλλά και πίσω στην ιστοσελίδα σας, δοκιμάστε να γράψετε:
- Τι προσφέρει η επιχείρησή σας
- Γιατί οι άνθρωποι (πελάτες σας) πρέπει να σας εμπιστευτούν
Χρησιμοποιήστε γλώσσα που θα χρησιμοποιούσαν οι ιδανικοί πελάτες σας όταν προσπαθούν να λύσουν ένα βασικό πρόβλημα τους. Κρατήστε τα πράγματα απλά. Αυτό θα σας βοηθήσει να έρθετε πιο κοντά στις λέξεις που χρησιμοποιούν οι άνθρωποι όταν κάνουν αναζήτηση. Αυτό θα έχει σαν αποτέλεσμα, τα κείμενα σας να είναι πιο ξεκάθαρα και κατανοητά και η ιστοσελίδα σας θα διαθέτει λέξεις-κλειδιά με νόημα.
2. Γράψτε περιγραφικές ετικέτες τίτλου (title tags)
Οι ετικέτες τίτλου είναι ένα περιγραφικό κείμενο που λέει στους ανθρώπους τι να περιμένουν από το περιεχόμενο μίας σελίδα. Αποτελούν σημαντικό μέρος του SEO και βοηθούν στην κατάταξη. Είτε οι επισκέπτες το βλέπουν στη σελίδα αποτελεσμάτων της μηχανής αναζήτησής τους (SERP), είτε ενώ τοποθετούν τον δείκτη του ποντικιού πάνω από μια καρτέλα πριν πλοηγηθούν σε αυτήν, αυτό το κειμενάκι θα πρέπει να τους ενημερώνει για το περιεχόμενο στη σελίδα αυτή.
Οι επισκέπτες της ιστοσελίδας σας θα πρέπει να μπορούν να διακρίνουν ξεκάθαρα ποιο είναι το αντικείμενό σας, σε ποιον κλάδο δραστηριοποιείστε, τι υπηρεσίες ή προϊόντα προσφέρετε, ποιοι είστε, κ.α.
Για αυτόν τον λόγο, η ίδια καθοδήγηση για σαφή και στοχευμένη γλώσσα ισχύει και εδώ.
3. Βάλτε τα σωστά πράγματα στην αρχική σας σελίδα
Η αρχική σελίδα θέλετε να λειτουργεί για εσάς. Συχνά πρόκειται για την σελίδα με την μεγαλύτερη επισκεψιμότητα, τη σελίδα με τα περισσότερα backlinks. Επομένως, οι άνθρωποι που επισκέπτονται αυτήν τη σελίδα, θα πρέπει έχουν πληροφορία και ερεθίσματα για να αλληλεπιδράσουν.
Εκτός από την παροχή βασικών περιγραφικών πληροφοριών για την επιχείρησή σας, η αρχική σελίδα θα πρέπει να παρέχει στους χρήστες τις κατάλληλες ευκαιρίες να εξερευνήσουν την ιστοσελίδα σας.
Με όρους SEO, αυτό γίνεται μέσω λέξεων υπερσυνδέσμων (hyperlinks) που ονομάζονται anchor text. Αυτό το κειμενάκι θα πρέπει να περιέχει λέξεις-κλειδιά που υποδεικνύουν τι θα δει το άτομο εάν κάνει κλικ στον σύνδεσμο και θα πρέπει να είναι πιο περιγραφικό από το “Κάντε κλικ εδώ”.
Η παρότρυνση για δράση, ή CTA (Call to Action), είναι αυτό κουμπί με τον υπερσύνδεσμο, στο οποίο ένα άτομο κάνει κλικ για να αναλάβει μια δράση (να πραγματοποιήσει μια ενέργεια), όπως “Μάθετε περισσότερα” ή “Καλάθι” ή “Επικοινωνήστε μαζί μας”.
4. Εστιάστε στους χρήστες και όχι στις μηχανές αναζήτησης
Ακόμα κι αν ο στόχος σας είναι η βελτιστοποίηση στις αναζητήσεις (SEO) , είναι προτιμότερο να κάνετε την ιστοσελίδα σας χρήσιμη και εύχρηστη για πραγματικούς ανθρώπους. Όταν δώσετε προτεραιότητα στη σαφή γλώσσα, την έξυπνη πλοήγηση και το ουσιώδες περιεχόμενο, τα αποτελέσματα δεν θα αργήσουν να φανούν.
Είτε είστε ατομική επιχείρηση, μικρή ή μεσαία, δεν μπορείτε να είστε παντού ταυτόχρονα. Βελτιστοποιείστε την σελίδα σας ώστε να λειτουργεί όλο το εικοσιτετράωρο και σε όλο τον κόσμο για να βοηθήσει περισσότερους πελάτες να ανακαλύψουν εσάς, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας.
Αν ενδιαφέρει και εσάς να δημιουργήσετε μια πλήρως λειτουργική Iστοσελίδα ή ένα Eshop, Βελτιστοποίηση για μηχανές αναζήτησης SEO – Search Engine Optimization ή μια διαφημιστική καμπάνια (Social Media Marketing, Email Marketing, Google Ads, Marketing Περιεχομένου) που να φέρει αποτελέσματα στην επιχείρησή σας επικοινωνήστε μαζί μας για να λύσετε όλες τις απορίες σας και να λάβετε μία δωρεάν μελέτη και προσφορά από την DigitalNode, για μία ολοκληρωμένη πρόταση για την επιχείρησής σας.