5 Instagram μάρκετινγ στρατηγικές για να αυξήσετε τις πωλήσεις σας digital node agency

5 Instagram μάρκετινγκ στρατηγικές για να αυξήσετε τις πωλήσεις σας

Η στρατηγική μάρκετινγκ που ακολουθείτε στο Instagram επιφέρει τα αποτέλεσμα που επιθυμείτε;

Σύμφωνα με το ίδιο το Instagram, το 60% των χρηστών βασίζεται στην πλατφόρμα για την έρευνα και την ανακάλυψη προϊόντων και υπηρεσιών. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, οι έμποροι λιανικής και οι ιδιοκτήτες Eshop να αντιμετωπίζουν το Instagram ως μία επέκταση της υπάρχουσας βιτρίνας τους, είτε φυσικής είτε online.

Το Instagram ως μέσο ηλεκτρονικών πωλήσεων δεν δείχνει κανένα  σημάδι υποχώρησης, αντιθέτως. Απλώς κοιτάξτε τους νέους τύπους διαφημίσεων και δυνατοτήτων του, όπως η δυνατότητα online παραγγελίας μέσα από το ίδιο το Instagram. Δεδομένου του πόσο έχει μεγαλώσει και εξελιχθεί η πλατφόρμα, τώρα είναι η καλύτερη στιγμή να αναθεωρήσετε τη στρατηγική μάρκετινγκ σας στο Instagram. Για επιχειρήσεις που τις ενδιαφέρει η προβολή αλλά και οι πωλήσεις μέσω των κοινωνικών μέσων, ακολουθούν 5 χρήσιμες στρατηγικές μάρκετινγκ στο Instagram.

1. Συνδυάστε τις αναρτήσεις σας με τα σωστά hashtags

Hashtags και Instagram πάνε μαζί. Τα hashtags δεν τραβούν μόνο τους νέους χρήστες για να ανακαλύψουν το περιεχόμενό σας, αλλά ενθαρρύνουν και άλλους να μοιραστούν δημοσιεύσεις που σχετίζονται με το brand σας. Για παράδειγμα, ένα hashtag συνυφασμένο με μια επωνυμία είναι απαραίτητο στοιχείο για brands που δραστηριοποιούνται στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

Ωστόσο, πέρα από τα επώνυμα hashtags όπως #digitalnodeagency, #plaisio ή #CoffeIsland υπάρχουν και δεκάδες άλλα hashtags για την κοινότητα και τη βιομηχανία που σχετίζονται με το κοινό-στόχο σας. Για παράδειγμα τετοια hashtags είναι τα #webdesign, #computer, #specialitycoffee αντίστοιχα.

Αν και αυτά τα hashtags είναι ομολογουμένως εξειδικευμένα, ορίζουν ένα εξαιρετικά συγκεκριμένο κοινό που είναι πρόθυμο να ασχοληθεί με τις επωνυμίες αυτές. Η διερεύνηση και η επιλογή τέτοιου  είδους  hashtag είναι μια έξυπνη κίνηση για brands που θέλουν να στοχεύσουν  σε συγκεκριμένο  κοινό και να πουλήσουν σε αυτό.

  • Pro Tip: Το Instagram έχει πάνω από ένα δισεκατομμύριο χρήστες. Η σύνδεση με μικρότερες κοινότητες είναι πολύ πιο αποτελεσματική από το να προσπαθείτε να κυριαρχήσετε σε μαζικές ετικέτες (όπως #technology ή #coffee, για παράδειγμα).

Πέρα από την έρευνα για το ποιες ετικέτες το κοινό-στόχος σας χρησιμοποιεί , μπορείτε να συμβουλευτείτε  δωρεάν εργαλεία μάρκετινγκ για το Instagram, όπως το All Hashtag, για καλύτερη έμπνευση.

2. Πουλήστε με Instagram Stories

Εάν υπάρχει ένας τύπος περιεχομένου που κυριαρχεί αυτή τη στιγμή στο Instagram, αυτός είναι τα Stories.

Με περισσότερους από 500 εκατομμύρια καθημερινούς χρήστες, οι Ιστορίες δεν είναι πλέον απλώς μια καινοτομία, είναι ένα φανταστικό εργαλείο  για brands που δραστηριοποιούνται στο ηλεκτρονικό και λιανικό εμπόριο.

Τα Stories προσφέρουν στις επιχειρήσεις ένα τεράστιο πεδίο δημιουργικής ελευθερίας για την προώθηση των προϊόντων και υπηρεσιών τους. Ποστάρετε φωτογραφίες των προϊόντων και υπηρεσιών σας και συνοδεύστε τις με μια συγκεκριμένη παρότρυνση για δράση! Με αυτό τον τρόπο τοποθετείτε το brand σας στο επίκεντρο και στις Instagram ροές των followers σας.

shop disney example 2 576x1024 1
shopdisney instagram example 576x1024 1

Για παράδειγμα, το ShopDisney ενθαρρύνει τους followers του να κάνουν “swipe up” στο story το οποίο θα τους μεταφέρει απευθείας στη σελίδα του προϊόντος.

Λάβετε υπόψη ότι υπάρχουν πολλές νέες δυνατότητες και αυτοκόλλητα που κυκλοφορούν συνεχώς για τις Ιστορίες του Instagram. Παραμείνετε ενημερωμένοι με αυτές τις νέες δυνατότητες, ώστε να είστε φρέσκοι και επίκαιροι με το πελατολόγιο σας.

3. Προωθήστε τα πιο δημοφιλή προϊόντα και υπηρεσίες σας μέσω Instagram διαφημίσεων

Αφού εξοικειωθείτε με τη νοοτροπία του Instagram μάρκετινγκ, στο πίσω μέρος του μυαλού σας πάντα να έχετε και τις πληρωμένες διαφημίσεις (χορηγούμενες) στο Instagram.

Οι πληρωμένες διαφημίσεις σας επιτρέπουν να στοχεύσετε σε συγκεκριμένα είδη κοινού. Eξερευνήστε την πλατφόρμα διαφημίσεων του Instagram. Δοκιμάστε χορηγούμενα posts ή stories με κατάλληλα σχεδιασμένο και μελετημένο περιεχόμενο. Παρακινήστε τους χρήστες με μια ελκυστική πρόσφορα ή ένα δυνατό σλόγκαν call-to-action

  • Pro Tip: Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις πιο αποδοτικές αναρτήσεις σας από τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας στο Instagram ως τη βάση για μια διαφήμιση. Με αυτό τον τρόπο διασφαλίζετε ότι η διαφήμισή σας θα έχει καλή απόδοση.
milly instagram carousel ad
4. Επανεξετάστε τη συχνότητα ανάρτησής σας

Για να μεγιστοποιήσετε τις πιθανότητες πωλήσεων σας από το Instagram, είναι σημαντικό να δημοσιεύεται τακτικά, αν όχι καθημερινά.

Δημοσιεύοντας καθημερινά και τις ώρες που το κοινό σας είναι περισσότερο ενεργό, “επηρεάζετε” τον αλγόριθμο του Instagram θετικά προς όφελος της δημοτικότητας και ανακάλυψης του Brand σας.  

Αν και τα ποσοστά αφοσίωσης διαφέρουν ανάλογα με την τοποθεσία και τον κλάδο της επιχείρησής σας, αυτά τα δεδομένα από το Sprout Social μπορούν να σας δώσουν μια γενική εικόνα για τις “ιδανικές” ώρες που μπορείτε να δημοσιεύετε το περιεχόμενό σας.

best times to post on instagram sprout social

Η διαδικασία της καθημερινής ανάρτησης μπορεί να φαίνεται τρομακτική. Για να βοηθήσετε την στρατηγική του μάρκετινγκ σας οργανώστε ένα ημερολόγιο με το περιεχόμενο που έχετε επιλέξει να ποστάρετε. Παρακάτω ακολουθεί ένα δείγμα ημερολογίου περιεχομένου για έμπνευση:

  • Δευτέρα: Δημοσιεύστε ένα meme
  • Τρίτη: Αναδημοσιεύστε μια φωτογραφία ενός follower σας
  • Τετάρτη: Προωθήστε την τελευταία σας ιστορία
  • Πέμπτη: Αναδημοσιεύστε μια φωτογραφία ενός follower σας ή Throwback Thursday post ή story
  • Παρασκευή: Δημοσιεύστε σχετικά με την επερχόμενη έκπτωσή σας
  • Σάββατο: Ρωτήστε τους followers πώς θα περάσουν το Σαββατοκύριακο τους
  • Κυριακή: Δημοσιεύστε μια φωτογραφία προϊόντος ή υπηρεσίας

Στην παρακάτω εικόνα από τη ροή του ModCloth  φαίνεται πως είναι εν δράση ένα ημερολόγιο ποικίλου περιεχομένου. Επίσης,  με αυτό το παράδειγμα φαίνονται η δημιουργική ελευθερία που μπορείτε να έχετε όσον αφορά τη στρατηγική μάρκετινγκ που θα ακολουθήσετε στο Instagram.

modcloth instagram board 768x510 1
5. Προωθήστε το Instagram σας οπουδήποτε και παντού

Μην κρύβετε το Instagram σας από πιθανούς πελάτες, προωθήστε  και διαφημίστε το σε οποιονδήποτε και με οποιονδήποτε τρόπο. Κάνετε την παρουσία σας δυνατή και ξεκάθαρη.

Για παράδειγμα, ας υποθέσουμε ότι έχετε ήδη αρκετούς ακόλουθους στο Facebook, το Twitter ή το Pinterest. Η ανάρτηση του περιεχομένου σας και η προσαρμογή του ανάλογα το εκάστοτε κοινωνικό δίκτυο είναι εντελώς φυσιολογικό και θεμιτό.

Η ιστοσελίδα της επιχείρησής σας είναι επίσης ένα μέρος για να προωθήσετε το Instagram σας μέσω των κουμπιών κοινωνικής δικτύωσης, hashtags και των look-books πελατών σας. Όπως και μέσω του παραδοσιακού μέσου των επαγγελματικών καρτών.

Εσάς ποια είναι η Instagram μάρκετινγκ στρατηγική σας;

Οι πωλήσεις μέσω  Instagram έχουν αναμφισβήτητα γίνει ευκολότερη υπόθεση από ποτέ άλλοτε για επιχειρήσεις και brands.

Ελπίζουμε με τις παραπάνω συμβουλές Instagram μάρκετινγκ που παρείχαμε να πάρετε την απαραίτητη έμπνευση για το τι στρατηγικές και τεχνικές χρειάζεται να χρησιμοποιήσετε στο Instagram για να αυξήσετε τις πωλήσεις. Ακολουθώντας αυτές τις συμβουλές μαζί με τη βοήθεια που μπορούμε να σας προσφέρουμε σε θέματα Digital Marketing και Ηλεκτρονικού Εμπορίου, μπορείτε να δημιουργήσετε μια στρατηγική για να αποκτήσετε νέους πελάτες αλλά και να δείξετε την αγάπη σε αυτούς που ήδη έχετε.


Επικοινωνήσετε μαζί μας για να λύσετε όλες τις απορίες σας και να λάβετε μία δωρεάν μελέτη και προσφορά από την Digital Node, για μία ολοκληρωμένη πρόταση Digital Marketing στρατηγικής για την επιχείρησής σας!

Scroll to Top