FAQ - Σελίδα Ερωτήσεων: Γιατί τη χρειάζεστε, Πώς να δημιουργήσετε μία

FAQ – Σελίδα Συχνών Ερωτήσεων: Γιατί τη χρειάζεστε, Πώς να δημιουργήσετε μία

Μιά σελίδα ή ένα τμήμα Συχνών Ερωτήσεων – FAQ έχει πολλούς ρόλους μέσα σε μια ιστοσελίδα. Δεν στοχεύει απλά στο να απαντά  στις πιο συχνές ερωτήσεις σχετικά με την επιχείρησή σας, εξυπηρετεί διάφορους σκοπούς, όπως:

Ελαφρύνει ένα μέρος του φόρτου εργασιών της υποστήριξης πελατών απαντώντας σε κοινές ερωτήσεις.

Βελτιώνει το SEO και την περιήγηση στην ιστοσελίδα σας.

Κερδίζετε εμπιστοσύνη επιδεικνύοντας την τεχνογνωσία σας και προβάλλοντας το επιχειρηματικό σας μοντέλο.

Βοηθάει προληπτικά στην αποφυγή  παραπόνων και αρνητικών κριτικών από πελάτες.

Τι είναι μια Σελίδα Συχνών Ερωτήσεων – FAQ;

Σε αντίθεση με μια σελίδα προορισμού (landing page), όπου ο στόχος είναι η μετατροπή πελατών, η ενότητα Συχνές Ερωτήσεις (FAQ) είναι ένα μέρος της ιστοσελίδας σας όπου αντιμετωπίζετε κοινές ανησυχίες, ερωτήσεις και ενστάσεις που μπορεί να έχουν οι πελάτες σας.

Είναι διαφορετική από τη σελίδα Σχετικά με εμάς, όπου παρουσιάζεται τη φολοσοφία και το επιχειρηματικό μοντέλο πίσω από την επωνυμία σας. Η ενότητα Συχνές Ερωτήσεις, αντ’ αυτού, ασχολείται με τις λεπτομέρειες. Είναι ο προορισμός για την εύρεση απαντήσεων σε συγκεκριμένες ερωτήσεις σχετικά με τα προϊόντα/υπηρεσίες σας ή τη λειτουργία της επιχείρησής σας.

Η σελίδα Συχνών Ερωτήσεων μπορεί επίσης να λειτουργήσει ως το πρώτο σημείο επαφής με πελάτες που αναζητούν απαντήσεις προτού επικοινωνήσουν απευθείας μαζί σας.

Εν ολίγοις, μια σελίδα με Συχνές Ερωτήσεις – FAQ μειώνει το γενικό άγχος των αγορών μέσω διαδικτύου, όπως επίσης  συμβάλλει σε μεγάλο βαθμό στο να κάνει τους πελάτες να αγοράζουν από εσάς.

Πού μπορώ να αναζητήσω τις «πιο Συχνές Ερωτήσεις»;

Τα εισερχόμενα μηνύματά σας και τα εισιτήρια υποστήριξης πελατών θα είναι πιθανότατα τα πρώτα μέρη που θα κοιτάξετε. Επίσης προβλέψτε πιθανούς προβληματισμούς που μπορούν να μετατραπούν σε ερωτήσεις, ειδικά εάν η απάντηση μπορεί να προσελκύσει νέους πελάτες.

Σκεφτείτε πώς να θέσετε στρατηγικά τις κατάλληλες ερωτήσεις για να εκπαιδεύσετε τους πελάτες σχετικά με τα προϊόντα και υπηρεσίες σας και να δημιουργήσετε ζήτηση.

Όταν αποφασίζετε ποιες ερωτήσεις θα συμπεριλάβετε στην ενότητα Συχνές Ερωτήσεις – FAQ, εστιάστε στη συνάφεια, τη χρησιμότητα και τις ευκαιρίες για να μετατρέψετε αυτήν την ερώτηση σε μια διαδρομή για περαιτέρω αφοσίωση ή μετατροπή.

Εάν δεν έχετε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή εισιτήρια υποστήριξης πελατών για αναφορά, ρίξτε μια ματιά στις Συχνές Ερωτήσεις των ανταγωνιστών σας. Επίσης επισκεφτείτε φόρουμ όπως το Reddit ή το Quora για να δείτε τι είδους ερωτήσεις κάνουν οι άνθρωποι.

Πώς πρέπει να απαντήσω στις Συχνές Ερωτήσεις μου;

Το πώς τοποθετείτε τις απαντήσεις σας είναι το κλειδί. Δείξτε αυτοπεποίθηση και βαθιά γνώση μέσω των απαντήσεων σας.

Γράψτε τις ερωτήσεις σας από την οπτική γωνία του πελάτη σας (π.χ. “Πώς μπορώ…”) και απαντήστε από την πλευρά της επιχείρησής σας (π.χ. “Θα πρέπει…” ή “Παρέχουμε…”). Η ιστοσελίδα taxi-katakolo-olympia.gr κάνει εξαιρετική δουλειά χρησιμοποιώντας τη φωνή των πελατών της για να διατυπώσει τις ερωτήσεις, διατηρώντας παράλληλα σαφήνεια.

Χρησιμοποιήστε εικόνες ή βίντεο όπου μπορούν να συμπληρώσουν την απάντησή σας. Εάν χτίζει την επωνυμία σας, μπορείτε ακόμη και να προσθέσετε λίγη προσωπικότητα για να ευχαριστήσετε τους πελάτες σας με μερικές «διασκεδαστικές» ερωτήσεις και απαντήσεις.

Σκεφτείτε ποιο θα ήταν το επόμενο βήμα για κάποιον που ενδιαφέρεται για μια συγκεκριμένη ερώτηση και προσπαθήστε να ενσωματώσετε έναν σύνδεσμο προς τη σχετική σελίδα ή κομμάτι περιεχομένου που τον ενδιαφέρει. Καθοδηγήστε τον να μάθει για τα προϊόντα σας, να σας εμπιστευτεί και να αγοράσει από εσάς.

FAQ taxi-katakolo-olympia.gr developed by DigitalNode.gr

Πού πρέπει να βάλω την ενότητα Συχνές Ερωτήσεις;

Εξαρτάται. Εάν η εξυπηρέτηση πελατών αποτελεί βασικό μέρος της επιχείρησής σας, ίσως θελήσετε να δημιουργήσετε ένα πλήρως ολοκληρωμένο κέντρο υποστήριξης – “help desk”, με ένα FAQ που ενσωματώνεται ως μέρος της ροής υποστήριξης πελατών (δηλ. οι πελάτες ελέγχουν τις Συχνές ερωτήσεις πριν απευθυνθούν σε έναν εκπρόσωπο εξυπηρέτησης πελατών).

Ωστόσο, εάν προσφέρετε προϊόντα ή υπηρεσίες που δημιουργούν  απλές ερωτήσεις, ίσως είναι προτιμότερο η δημιουργία μίας απλής σελίδα Συχνών Ερωτήσεων – FAQ που να εστιάζει στη μείωση των ανησυχιών, προβληματισμών των επισκεπτών σας  για τις αγορές τους από εσάς.


Αν ενδιαφέρει και εσάς να δημιουργήσετε μια πλήρως λειτουργική Iστοσελίδα ή ένα Eshop ή μια διαφημιστική καμπάνια (Social Media Marketing, Email Marketing, Google Ads, Marketing Περιεχομένου) που να φέρει αποτελέσματα στην επιχείρησή σας επικοινωνήστε μαζί μας για να λύσετε όλες τις απορίες σας και να λάβετε μία δωρεάν μελέτη και προσφορά από την DigitalNode, για μία ολοκληρωμένη πρόταση για την επιχείρησής σας.

Scroll to Top