5 tips για να βοηθήσετε την επιχείρησή σας να εξελιχθεί και να βγει μπροστά, δυνατή στον ανταγωνισμό.
Τρέχετε την επιχείρησή σας, θέτετε στόχους και κάνετε όνειρα για αυτή. Σύμφωνα με τα τελευταία δημογραφικά στοιχεία είστε μια από τις 700.000 ατομικές επιχειρήσεις ή επιχειρήσεις που δεν απασχολούν κάποιον υπάλληλο.
Εάν προσπαθείτε να αναπτύξετε το brand σας, παρακάτω παραθέτουμε μερικά tips που θέλετε και πρέπει να έχετε υπόψη σας.
1. Ξεκινήστε τη μέρα με ένα πλάνο
Κάθε μέρα πρέπει να ακολουθείτε ένα πρόγραμμα με ρεαλιστικούς, εφικτούς στόχους. Ξεκινήστε ελέγχοντας και απαντώντας σε όσο το δυνατόν περισσότερα email πελατών και συνεργατών, κριτικές και σχόλια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ολοκληρώστε μικρές και σύντομες εργασίες πριν επικεντρωθείτε στον βασικό ημερήσιο όγκο εργασιών σας. Για να διατηρήσετε σε τάξη όλες τις καθημερινές σας εργασίες, χρησιμοποιείστε εφαρμογές λίστας υποχρεώσεων (to-do-list) όπως το Evernote και το Todoist οι οποίες μπορούν να σας βοηθήσουν να παρακολουθείτε την παραγωγικότητά σας.
2. Προβολή 24/7 και αυτοματισμός για εξοικονόμηση χρόνου
Δεν μπορείτε να βρίσκεστε παντού ταυτόχρονα. Μια καλά σχεδιασμένη και δομημένη ιστοσελίδα μπορεί. Μια ιστοσελίδα σαν κάνει διαθέσιμους 24/7, προβάλει την επιχείρησή σας, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες. Μιλάει για εσάς, πουλάει, πληροφορεί, λύνει προβληματισμούς και απορίες. Επιπλέον προσθέτοντας αυτοματισμούς στην ιστοσελίδα σας όπως αυτοματοποιημένα emails (checkout ,newsletter, sales emails, κ.α.), chatbots εξοικονομείτε χρόνο, αυξάνετε την ποιότητα των υπηρεσιών σας, αυξάνετε την ικανοποίηση των πελατών σας και μειώνετε τα κόστη.
3. Δικτυωθείτε
Ανάλογα με τον κλάδο στον οποίο δραστηριοποιήστε, μπορεί να υπάρχουν φόρουμ ή ιστοσελίδες ερωτήσεων και απαντήσεων Q&A όπου το κοινό-στόχος αλλά και άλλοι επαγγελματίες είναι ενεργή. Χρησιμοποιήσετε αυτές τις ιστοσελίδες για να αλληλεπιδράσετε και να δικτυωθείτε.
Αφιερώστε χρόνο κάνοντας και απαντώντας σε ερωτήσεις, εμπλακείτε σε συζητήσεις. Μπορείτε να μοιράσετε τα άρθρα του blog σας εάν σχετίζονται με την θεματολογία της ιστοσελίδα, αλλά ο κύριο στόχος της δραστηριότητάς σας θα πρέπει να είναι η αλληλεπίδραση. Η δημιουργία αυτών των συνδέσεων μπορεί να φέρει επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σας απλά κάνοντας τον εαυτό σας γνωστό στην κοινότητα.
4. Προβάλετε την επιχείρησή σας στα social media
Είστε ακόμα επιφυλακτικοί στο αν πρέπει να φέρετε την επιχείρηση σας στα social media; Σχεδόν το 48% των μικρών και μικρο-μεσαίων επιχειρήσεων είναι στα social media. Ποια τα ωφέλη;
Αρχικά, είναι ένας εύκολος, ευρέως διαδεδομένος στο κοινό και δωρεάν τρόπος για να προβάλετε την επιχείρησή σας, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. Επιπλέον τα καλά δομημένα επιχειρηματικά προφίλ στα social media είναι καλά για το SEO, την αναγνωρισιμότητα του brand σας, την δημιουργία επισκεψιμότητας στην ιστοσελίδα σας και ένας εξαιρετικός τρόπος σύνδεσης με τους πελάτες.
5. Γνωρίστε την αγορά σας
Είναι πάντα καλή ιδέα να παρακολουθείτε την αγορά και τον ανταγωνισμό. Αρχικά, ξεκινήστε με μια ανάλυση του ανταγωνισμού σας για να δείτε πού βρίσκεστε και τι βήματα μπορείτε να κάνετε για να εξελιχθείτε και να βγείτε μπροστά.
Ένας απλός τρόπος για να εκπαιδεύσετε τον εαυτό σας και να συνεχίσετε να αναπτύσσετε την επιχείρησή σας είναι η συνεχής εκπαίδευση και ενημέρωση σας σε θέματα όπως νέες μελέτες, έρευνες και τεχνολογίες που αφορούν τον κλάδο σας. Επίσης μια εξαιρετική πηγή γνώσης είναι τα βιβλία και όπως γράφει και ο συγγραφέας Paul Jarvis στο βιβλίο του, Εταιρία του Ενός: το μικρό, ευέλικτο σχήμα πρωταγωνιστής στη σύγχρονη επιχειρηματικότητα, στο οποίο αναπτύσει μια υπόθεση για το πώς θα κάνετε την επιχείρησή σας καλύτερη, όχι μεγαλύτερη.
Αν ενδιαφέρει και εσάς να δημιουργήσετε μια πλήρως λειτουργική Iστοσελίδα ή ένα Eshop ή μια διαφημιστική καμπάνια (Social Media Marketing, Email Marketing, Google Ads, Marketing Περιεχομένου) που να φέρει αποτελέσματα στην επιχείρησή σας επικοινωνήστε μαζί μας για να λύσετε όλες τις απορίες σας και να λάβετε μία δωρεάν μελέτη και προσφορά από την DigitalNode, για μία ολοκληρωμένη πρόταση για την επιχείρησής σας.