8 tips για να ξεκινήσετε το δικό σας επιχειρηματικό Blog - Digital Node Agency - digitalnode.gr

8 tips για να ξεκινήσετε το δικό σας επιχειρηματικό Blog, απαραίτητο για την επιτυχία σήμερα

Για να εξελιχθεί η επιχείρησή σας στον σημερινό online κόσμο, μια ισχυρή διαδικτυακή παρουσία είναι απαραίτητη. Η πληρωμένη διαφήμιση στο AdWords και στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης θα παράγει άμεσα αποτελέσματα, αλλά για μία μακροπρόθεσμη επιτυχία, τίποτα δεν είναι καλύτερο από το μάρκετινγκ περιεχομένου. Και όλα ξεκινούν με μια “σταθερή βάση” – το Blog στην ιστοσελίδα σας.

Το blogging χρησιμεύει ως βάση για όλες τις ψηφιακές πύλες σας. Παρέχει περιεχόμενο για όλα τα social media, το newsletters σας, ακόμα και πιθανά backlinks προς την ιστοσελίδα σας.

Όπως αποκαλύπτει ο ιδρυτής του Content Marketing Institute Joe Pulizzi στο βιβλίο του, «Epic Content Marketing», μια επιχείρηση πρέπει να σκεφτεί το marketing περιεχομένου της ως ένα επιπλέον προσόν — όχι απλώς ως ένα ακόμα κόστος. Το blogging είναι το θεμέλιο αυτού του προσόντος.

Διαβάστε παρακάτω πώς μπορείτε να το κάνετε να λειτουργήσει:

1. Εστιάστε στις ανάγκες των αναγνωστών, όχι στις υπηρεσίες ή στα προϊόντα σας

Σε πολλά Business Blogs η θεματολογία περιστρέφεται γύρω από υπηρεσίες και προϊόντα, κάτι που αποθαρρύνει αμέσως τους αναγνώστες. Χρησιμοποιείστε αυτήν τη γλώσσα για τις κύριες σελίδες των υπηρεσιών σας. Αντίθετα, εστιάστε στην προσθήκη αξίας στον αναγνώστη μέσω της εκπαίδευσης ή/και της ψυχαγωγίας.

Ο ευκολότερος τρόπος να γίνει αυτό; Απαντήστε σε ερωτήσεις και λύστε προβλήματα. Το πιο ευρέως γνωστό μέσο για να ανακαλύψετε τι ενδιαφέρει και προβληματίζει τους πελάτες/αγοραστές σας είναι η μηχανή αναζήτησης της Google. Δύο επιπλέον βασικά μέρη για να ελέγξετε είναι το Reddit και το Quora — θα βρείτε ερωτήσεις και προβλήματα που σχετίζονται σχεδόν με κάθε κλάδο.

2. Βελτιστοποίηση για τις αναζητήσεις

Αφού αποφασίσετε την θεματολογία, στρέψτε την προσοχή σας στην έρευνα λέξεων-κλειδιών — απαραίτητο εάν θέλετε τα βέλτιστα αποτελέσματα στις αναζητήσεις. Υπάρχουν διάφορα εργαλεία έρευνας λέξεων-κλειδιών εκεί έξω.

Βελτιστοποιήστε κάθε άρθρο του blog σας για μία ή δύο λέξεις-κλειδιά-στόχους (για παράδειγμα, σε αυτό το άρθρο οι λέξεις κλειδιά είναι “ξεκινήσετε το δικό σας επιχειρηματικό blog”) και χρησιμοποιήστε σχετικές λέξεις-κλειδιά ‘όπως (“blog για ιδιοκτήτες επιχειρήσεων”, “στρατηγική blog” κ.λπ.).

Ακόμα μερικές βασικές συμβουλές για on-page SEO, να χρησιμοποιείται πάντα ετικέτες επικεφαλίδων (headline tags), εσωτερικούς συνδέσμους (υπερσυνδέσμους εντός του blog που οδηγούν σε άλλες σημαντικές σελίδες στην ιστοσελίδα σας) και μοναδικές μετα-περιγραφές (η σύντομη περιγραφή 160 χαρακτήρων του άρθρου που προβάλλεται στις σελίδες αποτελεσμάτων αναζήτησης).

3. Γράψτε έναν τίτλο που θα τραβήξει την προσοχή.

Δημιουργήστε έναν τίτλο που τραβάει αμέσως την προσοχή (και συμπεριλάβετε τη λέξη-κλειδί στόχο σας). Αυτό που δουλεύει καλύτερα είναι να προσφέρετε συγκεκριμένα στοιχεία ή συμβουλές και να καλλιεργήσετε μια αίσθηση περιέργειας. Διατηρήστε τους τίτλους σας μικρούς και περιεκτικούς έως 60 χαρακτήρες.

4. Δώστε προτεραιότητα στην ποιότητα, τη συχνότητα και τη συνέπεια.

Το πρώτο είναι η ποιότητα. Βεβαιωθείτε ότι όλες οι αναρτήσεις του blog σας υποβάλλονται σε αυστηρή διαδικασία ελέγχου/επεξεργασίας. Η παραπληροφόρηση και τα γραμματικά λάθη θα κάνουν τους πιθανούς πελάτες σας να ψάξουν αλλού.

Ακολουθεί η συχνότητα. Περισσότερα είναι πάντα καλύτερα. Από 5 με 6 άρθρα το μήνα και έως και 15 την εβδομάδα. Φυσικά, όσο περισσότερο περιεχόμενο τόσο πιο γρήγορα στις κατατάξεις αναζητήσεων.

Τέλος η συνέπεια. Δημοσιεύεται τα άρθρα σας  την ίδια ώρα κάθε εβδομάδα. Αυτό δείχνει τις οργανωτικές σας δεξιότητες και συμβάλλει στην οικοδόμηση συνέπειας στις ροές των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και των newsletters.

5. Να προβάλετε πάντα ένα σαφές μήνυμα Παρότρυνσης για Δράση (Call to Action – CTA).

Να περιλαμβάνετε πάντα μια σαφή παρότρυνση για δράση (CTA) σε κάθε ανάρτηση. Εάν στοχεύετε σε εγγραφές στο newsletter σας, χρησιμοποιήστε ένα CTA. Αναζητάτε νέους πελάτες μέσα από μία προσφορά; Συμπεριλάβετε ένα CTA. Πολλά και διαφορετικά CTA μπερδεύουν τους αναγνώστες / δυνητικούς πελάτες σας κ.α. Δοκιμάστε να αντιστοιχίσετε κάθε CTA με το περιεχόμενο που παρουσιάζεται στο εκάστοτε άρθρο.

6. Αναφέρετε κάποιους influencers.

Αναφέρετε κάποιους influencers εντός της θεματολογίας του άρθρο σας. Αυτό δείχνει στο κοινό σας ότι νοιάζεστε για τη βιομηχανία και εκπαιδεύετε τον εαυτό σας ώστε να προσφέρετε μεγαλύτερη αξία στον κλάδο που δραστηριοποιείστε. Επιπλέον, αυτό μπορεί να οδηγήσει σε μια viral προβολή εφόσον ο/η influencer δει το blog σας και το μοιραστεί στα διαδικτυακά του κανάλια.

7. Αλληλεπιδράστε μέσω των social media και των newsletters.

Μια μερίδα επιχειρήσεων πιστεύουν ότι μπορούν απλά με το ξεκίνημα ενός blog θα αυξηθεί και η επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα τους. Αλλά χωρίς μεγάλο αριθμό ακολούθων ή ισχυρό SEO, αυτό είναι σχεδόν αδύνατο. Η λύση για πραγματική αλληλεπίδραση και αφοσίωση βρίσκεται στη δημοσίευση των άρθρων του blog σας σε όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που διαθέτετε και στα μηνιαία newsletter σας. Αυτό προσθέτει άλλο ένα επίπεδο αξίας και μεγαλύτερη απήχηση στις προσπάθειες μάρκετινγκ περιεχομένου σας.

8. Κάντε την έρευνά σας πριν απευθυνθείτε σε επαγγελματίες .

Όταν απευθυνθείτε σε ένα agency ή ελ. επαγγελματία για την δημιουργία περιεχομένου για την ιστοσελίδα σας (blog, newsletter, social media content, κ.α.) συζητήστε από την αρχή για την αξία που θα προσδώσει αυτή η ενέργεια αλλά και πιο το κόστος της.

Εμείς στη Digital Node Agency, στη διαδικασία δημιουργίας περιεχομένου περιλαμβάνουμε διάφορα επίπεδα δημιουργίας: αρχική έρευνα λέξεων-κλειδιών, ανάπτυξη θεμάτων, τίτλους και ημερολόγιο σύνταξης. Στη συνέχεια μόλις το περιεχόμενο δημιουργηθεί/συνταχθεί περνά από μια αυστηρή διαδικασία σύνταξης και “SEO’d” πριν αναρτηθεί online.


Αν ενδιαφέρει και εσάς να δημιουργήσετε το δικό σας επιχειρηματικό Blog ή μια διαφημιστική καμπάνια που να φέρει αποτελέσματα στην επιχείρησή σας επικοινωνήστε μαζί μας για να λύσετε όλες τις απορίες σας και να λάβετε μία δωρεάν μελέτη και προσφορά από την DigitalNode, για μία ολοκληρωμένη πρόταση Digital Marketing στρατηγικής για την επιχείρησής σας.

Scroll to Top