Πώς η Google θα προσθέσει την ιστοσελίδας σας στα ευρετήρια της Post Img

Πώς η Google με 3 διαδικασίες προσθέτει την ιστοσελίδας σας στα ευρετήρια της

Αν το περιεχόμενό σας δεν είναι στο Google, υπάρχει τότε;

Για να είναι ορατή ο ιστοσελίδα σας στην κυρίαρχη μηχανή αναζήτησης, πρέπει πρώτα να ευρετηριαστεί. Σε αυτό το άρθρο, θα σας παρουσιάσουμε τις 3 βασικές διαδικασίες που ακολουθεί η Google ώστε να ευρετηριάσει την ιστοσελίδα σας γρήγορα και αποτελεσματικά.

Η διαδικασία ευρετηρίασης της Google με λίγα λόγια

Ας δούμε μια απλοποιημένη εξήγηση του πώς λειτουργεί η διαδικασία ευρετηρίασης της Google.

Το ευρετήριο της Google μπορεί να συγκριθεί με μια τεράστια βιβλιοθήκη – μια βιβλιοθήκη που είναι μεγαλύτερη από όλες τις βιβλιοθήκες στον κόσμο μαζί!

Το ευρετήριο περιέχει δισεκατομμύρια των δισεκατομμυρίων σελίδες, από τις οποίες η Google επιλέγει τις πιο σχετικές όταν οι χρήστες κάνουν ερωτήματα αναζήτησης.

Με τον τεράστιο όγκο περιεχομένου το οποίο αλλάζει συνεχώς, η Google πρέπει να αναζητά συνεχώς νέο περιεχόμενο, περιεχόμενο που έχει αφαιρεθεί και περιεχόμενο που έχει ενημερωθεί – όλα αυτά για να διατηρεί το ευρετήριό της ενημερωμένο.

Πώς η Google θα προσθέσει την ιστοσελίδας σας στα ευρετήρια της In Post Img 1

Για να κατατάξει η Google την ιστοσελίδα σας, πρέπει πρώτα να περάσει από αυτές τις τρεις φάσεις:

  1. Ανακάλυψη: Επεξεργάζεται τους XML χάρτες της ιστοσελίδας σας (sitemaps) και ακολουθώντας συνδέσμους σε άλλες σελίδες που γνωρίζει ήδη η Google, η μηχανή αναζήτησης ανακαλύπτει νέες και ενημερωμένες σελίδες και τις βάζει σε ουρά για ανίχνευση.
  2. Ανίχνευση: Στη συνέχεια, η Google ανιχνεύει κάθε σελίδα που έχει ανακαλυφθεί και μεταβιβάζει όλες τις πληροφορίες που βρίσκει στις διαδικασίες δημιουργίας ευρετηρίου.
  3. Ευρετηρίαση: Μεταξύ άλλων, οι διαδικασίες ευρετηρίασης χειρίζονται την ανάλυση περιεχομένου (rendering) και καθορίζουν εάν θα τις ευρετηριάσουν ή όχι.

Αξίζει να σημειωθεί ότι τον Μάιο του 2020, η Google αναβάθμισε, ενημέρωσε τον πυρήνα των διαδικασιών της με αποτέλεσμα να επηρεαστεί και η διαδικασία δημιουργίας ευρετηρίου. Έκτοτε, η Google είναι πιο αργή στην ευρετηρίαση νέου περιεχομένου και είναι πιο επιλεκτική ως προς το περιεχόμενο που αποφασίζει να ευρετηριάσει. Φαίνεται ότι η διαδικασία ποιοτικού-ελέγχου έχει γίνει πολύ πιο αυστηρή από ό,τι ήταν στο παρελθόν.


Αν ενδιαφέρει και εσάς να δημιουργήσετε μια πλήρως λειτουργική Iστοσελίδα ή ένα Eshop ή μια διαφημιστική καμπάνια (Social Media Marketing, Email Marketing, Google Ads, Marketing Περιεχομένου) που να φέρει αποτελέσματα στην επιχείρησή σας επικοινωνήστε μαζί μας για να λύσετε όλες τις απορίες σας και να λάβετε μία δωρεάν μελέτη και προσφορά από την DigitalNode, για μία ολοκληρωμένη πρόταση για την επιχείρησής σας.

Scroll to Top